tisdag 13 januari 2015

Inga Nita bebbar i vår..

Nu har vi varit och kollat och Nita var dessvärre tom, vilket vi befarade. :(
 
Men vi tar nya tag och planerar att para både Nita och Freya till våren/sommaren.
 
Mer info om de tilltänka hanarna kommer inom kort.
Till Nita väljer vi en annan hane än den hon träffade innan jul då han inte riktigt lyckades få till det fullt ut.
Valen av hanar sker som vanligt med mycket omsorg och kärlek ;)
 
Fick ju också träffa vackraste Furia hos veterinären idag. Hon hänger ju med matte på jobbet ;)
Vilken skönhet och vilken glädje i denna lilla kropp.
Fantastiskt kul att se och så lik hon är mamma Nita.
Tusen tusen tack Marie och Andreas för ni tar väl hand om vår lilla Nita kopia :)
 
(ber lite om ursäkt för att jag inte hade någon form av kamera med mig, men det hade nog blivit mest röd och vit suggida staffe rumpor i farten i alla fall ;) )


Passar på att be lite om ursäkt för en ouppdaterad och lite rörig hemsida. Lite program ändringar och nya saker jag behöver lära mig innan jag kan få till det ordentligt igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar