tisdag 11 augusti 2015

H-kullen 6 veckor

Först så vill jag tacka mina fina hundvakter som tagit mycket väl hand om alla vovvarna när vi haft en veckas välbehövd semester :)
Tack snälla!
 
 
Nu har vår vackra H-kull blivit hela 6 veckor gamla och det börjar redan dra ihop sig tills de ska flytta ut till sina nya hem, 2 veckor kvar innan utflytt börjar och det är med en tår i ögat.
 
Dagens förmiddag bestod av regn, men nu på eftermiddagen så har solen tittat fram igen, så snabbade mig ut med kameran för att ta lite bilder, när valparna var ute i valphagen.
Jag kan väl beskriva det med att dom var mycket intresserade av mina fötter, så därför var det inte helt lätt att få till bilder på dem enskilt idag, mest blandade bilder på dem :)
 
Jag tänkte också avslöja stamtavle namnen idag :)
 
Det är ju våran H-kull och temat är Svenska band/musikgrupper.
 
Valp 1 - Tik
Devils Angel Happy Headbug
 
Valp 2 - Hane
Devils Angel Hazy Hammerfall
 
Valp 3 - Hane
Devils Angel Heartbreaker HEAT
 
Valp 4 - Hane
Devils Angel Heroic Helltrain
 
 Valp 5 - Hane
Devils Angel Handsome Heel

 Valp 6 - Tik
Devils Angel Holy Hellbelly
 
Valp 7 - Tik
Devils Angel Harassing Heaven
 
Valp 8 - Hane
Devils Angel Harmonic Horizont

Och så har vi lite gott och blandat bilder på hela gänget med :)
 
Valp 3,6,4

Valp 4,3,6
 Här har vi några bilder där nästan alla finns med i bild.
Vi kan kalla det för Kriget om grisen...




 ...
Mamma Freya hälsar på

Farbror Lex är med och busar

Valp 8,6,4

Valp 1,2

Valp 3,7,4,6
Hoppas ni alla har en fin dag och att bilderna kompenserar lite för den uteblivna veckofotograferingen förra veckan.. :)
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar