söndag 1 januari 2012

Nytt åt nya äventyr

Jag vill börja med att önska alla ett Gott Nytt År!

Vi hoppas att 2012 blir ett bra och innehållsrikt år! :)

Tyvärr så gick ju Nita tom, så det blir inga Nita/Roffe bebisar nu i januari, vi kommer göra ett nytt försök antingen till våren eller till hösten, lite beroende på hur det passar och går att lösa med en Gävle resa.

Vi förväntas äben 2 bent tillökning här hemma lagom tills Nita beräknas löpa nästa gång. Så som sagt vi får se om vi får ihop det på något sätt då, annars blir det ett nytt försök till hösten :)

Parning på Freya planeras också, våren eller hösten, hane är inte bestämmd ännu info om hane meddelas senare.

Jag ska än en gång försöka bättra mig med mina uppdateringar, har ju fått uppdateringar från mina underbara valpköpare, men det är jag som varit lite dålig på dethät med uppdaterandet.

Piggelin har flyttat till sin nya familj och det är nu Nita och Freya här hemma.

Igen ett Gott Nytt År och hoppas att ni alla haft en skön jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar