tisdag 6 januari 2015

Hipp Hipp Hurra för våran F-kull idag!!

Idag fyller vår fantastiska F-kull 1 år!
Tiden går så snabbt och det känns ju inte som att det var ett helt år sedan ni var här hemma hela högen som små knoddar :)
 
Hela ligan 7 veckor gamla
 
 Devils Angel Fancy Fame
"Wilja"
Tyvärr har jag lite dåligt med nya bilder på denna underbara lilla tjejen, men hoppas snart på nya :)

Devils Angel Famoes Fantom
"Sambo"
Vår underbara lilla prins, som nyligen flyttat till fodervärd.
Pga mobil krach och att jag varit väldigt dålig på att ta säkerhetskopia så har de nyare bilderna på denna kille gått upp i rök, men det kommer, jag lovar!

Devils Angel Fearless Furia
"Furia"


Så stor och så vacker. Hon har blivit riktigt lik sin  mor :)

Devils Angel Funny Flipper
"Junior"



Stor och stilig kille, ett riktigt charmtroll :)

Devils Angel Freaky Flubber
"Ralf"



Ståtlig kille, en riktig pudding om ni frågar mig ;)

Devils Angel Fabulous Fantasia
"Tigra"
Av samma anledning som för Sambo så kommer nyare bilder på henne inom kort!
 
Jag hoppas att ni alla haft en underbar dag och en fantastisk jul och ett gott nytt år!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar