söndag 1 maj 2011

1:a Maj

Ja då var det första maj nu. Valparna blev idag hela 7 veckor och snart börjar dem flytta =(
Helt otroligt vad tiden går snabbt.

Det kommer äntligen lite nya bilder på småttingarna med. Lucas åkte på halsfluss tidigare i veckan, och nu är det min tur, men idag har jag iaf kunnat vara uppe på benen så lite bilder blev tagna ute idag =)


Devils Angel Blessed Bentley "Tyyne"
Otroligt söta & charmiga lilla Tyyne som ÄLSKAR att pussas




Devils Angel Brave Buick "Hector"
Mysgrodan Hector som helst ville busa i växthuset idag :)




Devils Angel Beloved Bugatti "Kiwi"
Underbara, söta lilla Kiwi, full av personlighet & bus som alltid vill vara med





Underbara små trollungar!! =)

Nu ska jag bädda ner mig igen så jag kanske orkar göra någon nytta imorgon.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar