lördag 21 april 2012

Freya till Norge

Vid 6-tiden imorse for Freya och Jessika iväg till Nedre Vats i Norge för att träffa snyggingen Loke :)

Freya är nog ganska så redo då hon försökt bjuda in (stackars) Nita till parning flertalet gånger.. Freya som i vanliga fall kan springa och busa och leka med Nita långa långa stunder klara nu max 1 minut och sedan ville hon minsann att Nita skulle para henne. Nita kolla helt oförstående på Freya och sedan mig och kom till mamma för kel istället.. En sån knäppis kan man ju inte leka med.. =P

Dom beräknas vara framme hos Loke med familj vid 7-8 tiden ikväll om färden går fortsatt bra.

Björn är ute och gräver och lastar grus mm för det nya bygget (Torekov Garden) som påbörjats här ute, Lucas åkte precis iväg med grannarna till badhuset så nu är det bara jag och mamma-grisen Nita hemma.. Tyst, lugn och faktiskt skönt idag då jag haft en otroligt jobbig natt..
Så nu ska disken undan bara, sen ska jag och Nita mysa hela dan (iaf tills Lucas kommer hem) och bara vila och ta de lugnt..

Nita har dessutom börjat visa lite teckan på att hennes löp nog är på gång.. Så snart blir det ev. en tur upp till Gävle och snyggingen Roffe :) Men hon får hejda sig lite och vänta iaf tills Jessika kommer hem igen.. :) Det är ju även denna gång snälla Jessika som ställer upp på att köra med min lilla tjej, nu när jag själv inte bör ge mig ut på vägarna (har 3 veckor kvar tills jag själv är beräknad, så vill den lille komma imorgon så kan den ju det.. kanske inte så lämpligt att sitta och köra bil eller vara 60-90 mil hemmifrån just då...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar