måndag 30 april 2012

Nita till Gävle..

Ihelgen har nita visat ett visst intresse av att bli parad, hon har ställt upp sig för Freya här hemma..

Så imorse begav sig Nita och Jessika upp til Gävle för att träffa Maria och Roffe. Nita var het på gröten och det blev minsann en fullbordad parning  inom ett par minuter vid första mötet idag :)

Nöjda och glada är vi för detta och håller alla tummar vi kan för att det äntligen ska få bli Nita och Roffe bebisar i sommar! :)

I höstas var Nita kanske inte mogen för detta då hon aldrig ställde upp sig på det sätt hon visat att hon kan ihelgen och framför allt idag med Roffe..
Eller så har det att göra med att denna lilla "knorran" är en riktigt liten mammagris och därför inte gör såhär när mamma är med.. hehe

Hur som helst toppen glad är jag för att det blivit en parning mellan dem idag. Så Nita och Jessika beger sig hemmåt innan helgen igen och vi fortsätter att hålla tummarna för att det ska ta sig och bli småttingar.
Roffe & Nita

Själv har jag idag 2 veckor kvar tills jag är beräknad och önskar även att denna sista tiden går snabbt. Vill ha min lilla bebis nu och vill kunna röra mig igen. Krämpor överallt nu och trött, dålig natt sömn etc gör en inte på det trevligaste humöret.
Men förkylningen har nu släppt och det är underbart vårväder ute idag och ska förhoppningsvis vara resten av veckan med :)
 Så vi hoppas på fortsatt fint väder, mer sömn till mig, småttingar i magen både på Freya och Nita och att vår 2benta lilleplutt snart vill komma ut till oss :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar