onsdag 16 januari 2013

Kort uppdatering

Gjorde ultraljud på Saga i början på januari och där hittade vi tyvärr inga valpar.. :(

Både Freya och Saga beräknas att löpa på nytt i maj och kommer då att paras. Vi hoppas därför nu istället på 2 fina sommarkullar. :)

Hanar till respektive flicka meddelas senare, jag har mina ideer, på kombinationer jag tror mycket på.. :)

Försöker mellan varven sitta och kika på lite utställningar som jag ska boka in oss på med, det blir lite pusslande men vi ska nog få ihop någonting bra :)

Är väldigt dålig på att lägga in bilder och uppdateringar för närvarande (ny dator som bråkar och tidsbrist får jag väl skylla på =P ).H
ar haft lite valp besök här med, jätte roligt när ni kommer och hälsar på och hör av er och uppdaterar om småttingarna. Ett stort tack till alla mina underbara valpköpare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar