lördag 12 mars 2011

GRATTIS!

Ja idag blir det många Grattis.

Jag börjar med ett STORT Grattis till underbara Tadpoles Elijah Craig "Texas" och alla hans kull syskon på 1-års dagen!! :) Grattis Grattis


Och så är det i vanlig ordning min tur att bli sjuk (efter Lucas).. Var trots det iväg på en infoiciell utställning i Laholm idag. Nita, Tindra och Douglas blev ställda, mycket roligt! :)

Douglas och Tindra ställdes i junior klass, Douglas blev BIR Junior med HP och BIG-1 Junior (tyvärr ingen placering i BIS finalen, men är jätte stolt över denna stiliga kille), Tindra blev BIM Junior med HP (skötte sig jätte bra, söta lilla tjejen).
Nita ställdes i öppenklassen, blev BIR med HP och BIG-2. :)

Nitas omdömme:
Utm. typ & stl. Bra huvud, gott bett.
God hals & rygg linje, bra kropp ben & tassar med utm. vinklar.
Bra pälslag, rör sig utmärkt.
En god rasrepresentant!

Toppen bra tycker ju jag! :)
Tindra och Douglas omdömmen kommer senare, dom följde ju med dem hem.

Trots att jag var jätte trött och hängig så blev den en trevlig dag med gott sällskap i ett KALLT ridhus!

Hem och jätte trött är jag med min täppta nästa och febriga panna..
Så är det nu valpar på gång. Har tagit en kort paus från valplådan nu bara..
Inga valpar ännu, men borde komma de närmsta dygnet nu. Chili bäddar och har sig för fullt i valplådan så det blir nog inget sovande för mig ikväll/natt inte..
Men det ska bli sååå roligt att få se bebbarna, längtar och hoppas att allt kommer gå fortsatt bra.

Så snart kommer här bebis bilder och även bilder från dagen sutställning, har ju inte tid att lägga in dem nu ju...Ska återgå till Chili och valplådan.

Fortsättning följer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar