tisdag 15 mars 2011

Lite bilder från i lördags

Idag är jag mer vaken, så detta inlägg blir inte lika virrigt och dåligt skrivet..

Först ska jag börja med att berätta att Chili och valparna mår jätte bra :) Det råder ett ständigt lugn i valplådan.. :) Chili är en jätte duktig mamma och tar god hand om sina smättingar som frodas :) Dom äter och sover och är mycket nöjda (många tuttar med mycket mjölk i att dela på hihi).

Stackars Nita och Piggelin som är sååå nyfikna på valparna så dom snart spricker får inte komma in, dom får minsann vänta ett tag till.

Jag börjar äntligen få tillbax lite röst, skönt.

Och så har jag lagt in bilderna från i lördags, så här kommer några..


Snyggingen Douglas

Vackra Nita

Underbara Tindra

Douglas igen

Nita igen

Tindra igen

Douglas i Junior Grupp finalen, där han blev 1:a :)

Nita i Grupp finalen, där hon blev 2:a :)

Söta Tindra som oxå kan sitta fin hehe :)
 Hoppas nu på att jag vaknar imorgon och är pigg och kry igen & att dagens fina väder återkommer så vi kan ta en skön tur med hundarna.
Och så är det omladdning inför Malmö på lördag. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar